Loading...

Wednesday, July 1, 2009

aku pening

aku pening skrg... hahahaha, kerana secara tak sengaja dpt taw bnyk menda yg sepatutnya aku taktaw. heran kan manusia ni. dlmnya lain. luarnya lain. aku semakin konpius dgn rakan2 ku skrg.. mcm tak pecaya pun ada. jadi aku pun mula perhati, mula mencari kebenaran, mula pasang jerat. kebnyakan mengena, tp tu la dia, bila dah taw kebenarannya, apa yg ptt kita buat?? ramai org kata, yg terbaik; kebenaran itu haruslah ditelan walau ia pait sekalipun.. ubat. pait. tp kena mkn jugak. aku? nk telan ka tidak. masalahnya skrg aku tak ptt amek taw, tp dah tertaw. hahahaha.. mmg carik bala n penyakit betoi.. manusia... manusia...

p/s: curiousity kill da cat.. org putih kata. aku suka kucin kaler itam skrg, tp takmao kucing itu aku dan aku mati sbb curiosity aku yg melampau nie... tp kdg2 syok jugak tgk org memperBODOHkan diri sendiri... baik konon..... hahahahaha

1 comment:

  1. uiks.. kak izz tau kan? tau kan?? hehehehe..
    mcm tau jek crita bob nih.. wahahaha..

    ReplyDelete

hg tolong bgtaw apa pendapat hg na.. jgn malu jgn segan...