Sunday, June 28, 2009

demam selsema

ufh.. dah 3hari selsema... teruknya rasa.. mkn tak dak rasa. tuhan tarik nikmat rasa. huhuhu, mungkin kifarah atau pencuci dosa2 kecil. tuham tak akan menganiyai seseorg hamba di luar kemampuan dirinya sendiri. huhuhuhu, but still, terseksa idung tersumbat.. huhuhuhu

bru hari ni ada masa nk update blog aku. so far alhamdulillah dpt lagi kekalkan "kepanasan" menulis blog. kena try disiplinkan diri r. huhuhu...

jumaat aritu aku kena p MOSTI, ada ceramah ttg isu makanan halal yg dibentangkan oleh en. amri dri HDC, Halal Industry Development Corp. dulu under jakim skrg telah dikorperatkan. bguih betoi apa yg dibentangkan tue. makanlah makanan yg baik2.. nk taw lebey lanjut hangpa p lawat laman depa kat sini --> http://www.hdcglobal.com/portal/

pastue sabtu aku p senam seni kat dataran merdeka. perghhhhh, kena bangun awai kul 4.30am.. kL-bangi takla jauh sangat tp tkt jem. kena gerak awai sbb peserta senam seni tue ada 11ribu org. gila la wei... ramai tue. mulanya aku ingat senam seni nie tak best. rupa2nya amatlah best!!!! seyes ckp. best!!!!! kalah poco2.. bangga aku jadik anak malaysia. dia gabungkan tarian semua kaum kat malaysia.. penat+letih+syok. hahahahaha..tak dpt gambarkan. best siot. bestttttttttt!! berapa kali aku kata best?? banyak best!!! teruja nie! wahahahaha.. senam seni tue dirasmikan oleh PM m'sia yg ke 6. satu malaysia tema dia. aku tak berapa paham sangat tema nie. agaknya mcm malaysia malaysian yg diperjuangkan oleh lee kuan yiew dulu kot? huhuhuh..

tghari sabtu tue plak aku p kenduri umah falin dan beberapa kwn aku.. 3kenduri sekaligus. abeh diet aku.. huhuhuhu, aku rakamkan setinggi harapan dan doa kepada mereka semua, raja dan permaisuri sehari tue, semoga berbahagia sepanjang hayat. perkahwinan adalah suatu ibadah. ingat tue! ibadah dan amanah. ku plak bila lagik? tgh menghitung hari ni.. heheheheh

ahad. dok umah sepanjang hari. men mafia wars, tido, men mafia wars, tido blek. penat n letih bdn aku. huhuhuh sumanya gara2 selsema nie. tak demam tp selsema saja. mcmana tue? aku pun tak reti nk xplain. huhuhuhu. nie suma pasai kegilaan aku bermain boling d alamanda r nie. p sana tgh mlm. tak pakai sweater. sejuk. esk pagik idung tersumbat. huhuhuhuhu. pdn muka aku... huhuhuhuh

the end

No comments:

Post a Comment

hg tolong bgtaw apa pendapat hg na.. jgn malu jgn segan...