Sunday, June 21, 2009

lagu kegemaran

ramai org ada lagu kegemaran depa rite?? tak terkecuali aku. tp aku suka lagu yg banyak unsur tali, piano n alat2 musik tradisional. baru2 nie aku p tgk cita jgn pandang belakang congkak dgn kwn sepejabat aku. best gila cita tue dah lama tak tgk cita melayu. bkn pa, sbb cita melayu nie kdg2 tak berbaloi d tgk. cita ntah apa2..karut dan memualkan (melainkan cita yg mcm LEFTENAN ADNAN n sewaktu dgnnya -- plot sejarah, fakta n mendidik minda). dlm cita jgn pandang belakang congkak te aku minat betoi dgn lagu senandung mlm versi cat farish. hahahaha, yup, lagu tue diubahsuai. versi asal dia dinyayikan oleh j mizan. lynnn.. lagu nie selalu disiulkan oleh arwh tok aku. jadik aku familiar dgn bunyiknya.. hahahahaha..

p/s: tapi buttermusic is oways my 1st choice music.. hehehehe, paduuuuuuuuuuuuu

No comments:

Post a Comment

hg tolong bgtaw apa pendapat hg na.. jgn malu jgn segan...