Sunday, June 21, 2009

ke mana aku menghilang???

dah setel bg mukadimah tadik skrg aku nk bgtaw hangpa suma ke mana aku menghilang selama 3bulan lebih nie.. bkn hilang, cuma agak sibuk menyibukan diri sendiri dgn pelbagai aktiviti seorang yg bakal menjadi laki org nie.. hahahaha

antara aktivititi aku yg telah dibuat:

*camping di hutan lipur nuklear sebagai jurulatih bebudak2 KBS, rock climbing di gua kelam (perlis), batu caves (selangor), dan di tambun (perak), water rafting di sedim, memancing di keong bagan lalang (5kali dah p sana tak penah boring)---- yg nie aktiviti outdoors aku, dikala sedang boring

*rutin harian d opis-- outstation di perlis, melaka, johor, terengganu, sarawak (yg nie best 4hari di laut habeh kulitku yg putih gebu nie jadik kaler udang kena panggang..wahahahaha) dan jugak sekitar selangor terutamanya di empangan semenyih (amek semple air..huhuhu)

*menyertai pertandingan--- dragon boat putrajaya (international punya game. ada gambo nnt aku update), liga futsal nuklear malaysia (team aku, the lanun jelebor fc d tempat ke 2 dgn berbekalkan 2game dlm tangan), futsal MOSTI , pertandingan mkn hotdog terbanyak (yg nie sukan paling sempoi sempena hari tabika anak buah aku. aku dpt tempat pertama, 5minit 7hotdog aku telan..gila)

*banyak lagik yg aku lupa.. huhuhuhuh,

itu jer nk bgtaw hangpa. bkn aku takmo update, tp aku terAMAT bz dgn jadual idupku yg padat.. skrg nie pun kwn2 internetku bnyk yg bertanya ke mana aku ilang (terutamanya geng2 plurk) sori guys. hehehehehe, kalo hangpa tanya aku jwb kerana aku lebey suka berckp drik menulih. pasaipa?? sbb tulih nie leceh.. tu ja. tambah plak keyboard komp aku yg bru saja aku tukaq bulan lepas dh mcm nk jem. huhuhuhuh. aku ketok kuat sangat kot? gahahaa

No comments:

Post a Comment

hg tolong bgtaw apa pendapat hg na.. jgn malu jgn segan...