Loading...

Sunday, June 21, 2009

don montel in rage

bodoh!!! mmg bodoh!!! geram aku..blog aku yg lama dah takleh pakai. bangang betoi.. huhuhuhuhu, aku pun taktaw pasaipa. xkan sbb lama tak update terus jadik database error? hampessss... aleh2 ini 1st entri aku utk blog aku yg ketiga??

hahahaha, sebelum nia aku dah ada blog, tapi mls nk update. mls nak tulih. mula2 ja panas, pastue sejuk. mcm taik ayam.. hahahaha...dlm blog sebelum nie, aku ada habaq yg kita kena utamakan bhs melayu baku la.. kurangkan penggunaan bhs inggeris la.. n jugak kena kurangkan bhs yg rojak..tp setelah beberapa ketika, aku pun dah konpius. seorg kwn bgtaw jadik la diri sendre. huhuhuhu..

lama dah tak tulih blog.. jadik mlm nie aku akan bgtaw apa yg korang miss dlm idup aku sejak 3bulan yg lalu..lama tue..wahahahaha, beberapa rakan plurk.com (terutamanya si tunA) asik dok desak aku soh update blog.. natijahnya, hambek nie..blog baru teruih! wakakakaka..

malas betoi aku nk update. sbb utama aku lebey terer berckp dri menulih. mmg hancuss kalo menulih, sbb konpem org akan wat peta tak lama lagik kat bantai... diibaratkan mcm tue la. tambahan aku nie bkn la kreatif sangat dlm mengindahkan halaman blog aku ni. jadik diharap nilai la melalui penulisan aku yg tak seberapa ni..

sekian.. wasalam....

No comments:

Post a Comment

hg tolong bgtaw apa pendapat hg na.. jgn malu jgn segan...